چاپ        ارسال به دوست

معاون اداری، مالی دانشگاه در همایش ملی شیمی دارویی و فیتوشیمی؛

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان رتبه ۴فناوری را در بین دانشگاههای کشور دارد


دکتر امین باقی زاده معاون اداری، مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان در آئین گشایش همایش ملی شیمی دارویی و فیتوشیمی از رتبه ۴ این دانشگاه در شاخص فناوری در بین دانشگاههای کشور خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر باقی زاده با خیرمقدم به استادان، پژوهشگران و مدعوین همایش ملس شیمی دارویی و فیتوشیمی جایگاه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته را در کشور ممتاز توصیف کرد و برگزاری همایش های ملی و بین المللی را در این دانشگاه فرصت ارزنده ای برای معرفی بیشتر دانشگاه دانست.

وی به فعالیت پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم‌محیطی و پارک علم و فناوری در دانشگاه اشاره کرد و گفت: ۲۶۰ شرکت در پارک دانشگاه فعال هستند که از این تعداد ۵۰ شرکت در سطح دانش بنیان قرار دارند.

دکترباقی زاده افزود: شرکتها محصولات متنوعی تولید می کنند و برخی شرکتها در سطح بین المللی فعالیت و محصولات خود را صادر می کنند.

✅کسب رتبه ۱۹ توسط دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و رتبه ششم دربین دانشگاههای صنعتی و سرانه مقاله حدود ۳ از دستاوردهای دیگری بود که دکتر باقی زاده به تبیین آنها پرداخت.


شایان ذکر است همایش ملی شیمی دارویی و فیتوشیمی ۶تیرماه در مرکز همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته آغاز به کار کرد و تا عصر ۷تیر با ارائه مقالات به صورت حضوری و مجازی ادامه دارد.


١٧:٢٥ - سه شنبه ٦ تير ١٤٠٢    /    عدد : ٣٩٩١    /    تعداد نمایش : ١٢٣٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج