چاپ        ارسال به دوست

جشن میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و بزرگداشت هفته وحدت با حضور دانشگاهیان در مرکز همایش های دانشگاه برگزار شد

آئین بزگداشت هفته وحدت و جشن میلاد رسول اکرم حضرت محمد (ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) یکشنبه 9 مهر با حضور دانشجویان، اعضای هیات علمی، یاوران علمی و اعضای هیئت رئیسه در سالن سیصد مرکز همایش های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزا شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در این مراسم دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه در سخنانی با تبریک فرارسیدن میلاد رسول اکرم حضرت محمد (ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)
بر الگو قراردادن پیامبر گرامی اسلام تاکید کرد.


دکتر محبی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و تبریک به دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه برای آنها موفقیت و سربلندی آرزو کرد.


رئیس دانشگاه با برشمردن رتبه های دانشگاه به رتبه 19 در بین دانشگاه های کشور، رتبه پنجم فناوری و ششم در بین دانشگاه های صنعتی ایران اشاره کرد و بر ارتقا رتبه و جایگاه دانشگاه تاکید نمود.
دکتر محبی فعالیت پژوهشگاه علوم و تکنولوژی ییشرفته و علوم محیطی و پارک علم و فناوری در کنار دانشگاه تحصیلات تکمیلی را فرصتی مهم برای فعالیت های علمی، پژوهشی و فناورانه توصیف و به دانشجویان توصیه کرد از امکانات و ظرفیت های پارک علم و فناوری در راستای ارتباط با صنعت و کاربردی کردن پژوهش ها بهره ببرند.
دکتر محبی از مساعدت ها و تدابیر وزیر علوم، تحقیقات، فناوری و دکتر زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در تثبیت ردیف بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تقدیر نمود و توسعه فعالیت های پارک را از مهم ترین برنامه های دانشگاه برشمرد.


دکتر محبی در عین حال خواستار فعالیت بیشتر اعضای هیات علمی در ارتباط با پارک علم و فناوری و تاسیس شرکت های فناور و دانش بنیان شد.


همچنین دکتر رضا خواجه حسنی مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ثارالله کرمان در سخنانی به تشریح ابعاد جنگ شناختی پرداخت.


وی با اشاره به ترویج جنگ شناختی از سوی قدرت های استکباری تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و هوشیاری در این فضا می‌تواند توطئه‌های دشمن را خثنی کند.


در این مراسم از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی یار مهربان خانم ها سعیده خضری و ثنا سنجری از یاوران علمی تقدیر شد.
شعرخوانی آقای لنگری از دانشجویان دکتری دیگر بخش برنامه بود که اشعاری در مدح حضرت محمد(ص) قرائت نمود. قرائت قرآن مراسم را آقای ابراهیمی و اجرا را خانم موسی رضایی از دانشجویان برعهده داشتند.
به گزارش روابط عمومی این مراسم همراه با اجرای موسیقی سنتی دلنوازان به مدیریت آقای نادرخیری از یاوران علمی دانشگاه بود که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.


اجرای استندآپ کمدی بخش دیگر مراسم بود.


١٤:١٨ - يکشنبه ٩ مهر ١٤٠٢    /    عدد : ٤١٨٨    /    تعداد نمایش : ٩٩٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج