چاپ        ارسال به دوست

معاونان فرهنگی، دانشجویی و اداری، مالی دانشگاه از تعدادی از ایثارگران تجلیل کردند

 

 

دکتر روح الله فدائی نژاد معاون دانشجویی و فرهنگی، و دکتر امین باقی زاده معاون اداری، مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به اتفاق  دکتر مجتبی گوهر ریز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان و دکتر مصطفی کارآموز راوری سرپرست مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه از تعدادی از ایثارگران دانشگاه تجلیل کردند.

 

به گزارش روابط عمومی در این حرکت قدرشناسانه معاونان و مسئولان با حضور در محل کار  آقای دکتر محمدرضا رضائی زاده مدیر حراست دانشگاه و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس؛ دکتر علی نگارستانی معاون آموزشی و از خانواده ایثارگران؛ آقای مهدی توسنگ، آقای نواب کارگر و آقای محمدحسین پشته شیرانی از خانواده ایثارگران در واحدهای انبار، تدارکات و دفتر فنی با اهدای تمثال  مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از این بزرگواران تقدیر نمودند.

 

دکتر روح الله فدائی نژاد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در این آئین تصریح کرد: ما باید در همه زمینه ها با الگو گیری از  دفاع مقدس و شهدا و رزمندگان به صورت جهادی و همدلانه در هر مقام و منصب در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بکوشیم.

وی افزود: باید فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس  را در جامعه گسترش بدهیم  تا  بتوانیم با شهدا مانوس شده و از سیره آنان الگو بگیریم.

 

همچنین دکتر امین باقی زاده با اشاره به جانفشانی های سردار شهید سلیمانی بر الگو قراردادن این سردار سرفراز تاکید کرد.

معاون اداری، مالی دانشگاه  همدلی و انسجام را در قشر دانشگاهی و به ویژه ایثارگران، برای ارتقا جایگاه کشور ضروری دانست و گفت: نیاز است روحیه ایثارگری و جهادی را حفظ کنیم تا بتوانیم در راه اعتلای ایران اسلامی حرکت کنیم.

 

وی  با  اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر زنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید سبک زندگی و ارزش های دوران دفاع مقدس را ترویج دهیم.

دکتر باقی زاده تقدیر از ایثارگران را وظیفه همگانی دانست و افزود: بزرگوارانی که با رشادت و جانفشانی خود در جنگ هشت ساله سرافرازی و سربلندی دائمی ایران اسلامی را به ارمغان آوردند چه عزیزانی که به فیض شهادت نایل شدند و چه جانبازان و ایثارگران که همچنان در میان ما هستند، در قبال ایثارگری آنها وظیفه داریم  در هر فرصتی از ایثار و فداکاری آنها تقدیر کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: این قبیل بزرگداشت ها صرفا ادای احترام به مقام شامخ این بزرگواران است و به هیچ وجه نمی تواند ذره ای از فداکاری و جانفشانی آنها را جبران کند ،بی شک هر چه امروز داریم حاصل رشادت‌ها و فداکاری های آن عزیزان در جنگ تحمیلی است و همه ما از ثمرات آن مجاهدت‌ها و جانفشانی ها بهره مند شده ایم.

 

شایان ذکر است تجلیل از ایثارگران از برنامه های مستمر دانشگاه است و تقدیراز سایر ایثارگران در دستور کار دانشگاه قرار دارد.


١٠:٥٤ - سه شنبه ٩ آبان ١٤٠٢    /    عدد : ٤٢٧٥    /    تعداد نمایش : ١١٩٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج