چاپ        ارسال به دوست

برگزاری طرح رویش ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سالن شهید سلیمانی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان


طرح رویش ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کرمان چهارشنبه 10 آبان در سالن شهید سلیمانی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته حجت الاسلام والمسلمین دکتر عارفی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جمع دانشجویان نوورود دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مرکز همایشهای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بر استفاده از فرصتهای دوران دانشجویی تلکید کرد.


وی مطالعات علمی و عمومی، پرداختن به ورزش ترجیحا حرفه ای و توجه به سلامت جسم و روح، قدردانی از پدر و مادر و استادان و تلاش برای ارتقا علمی کشور را از اولویتهای دانشجویان برشمرد.

دکتر عارفی به دوران دانشجویی اشاره و زندگی ۱۷ساله در خوابگاهها و توجه به ورزش حرفه ای رزمی تا سطوح ملی و بالاتر در کنار تحصیل علم و دانش را از تجربیات خود عنوان کرد.


دکتر احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در جمع دانشجویان نوورود دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مرکز همایشهای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در کشور و موفقیتهای بین المللی از دانشجویان خواست در هر رشته ای که پذیرفته شده اند برای بهترین شدن در آن رشته تلاش کنند.

همچنین دکتر نوذر نخعی استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جمع دانشجویان نوورود دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مرکز همایشهای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ؛ مدیریت هیجانات و ارتقا قدرت شناخت و تحلیل در دانشجویان را مهم توصیف کرد.

وی نقش امید را در زندگی جوانان بسیار موثر خواند و با ارائه آخرین یافته های پژوهشی به دانشجویان توصیه کرد در کنار تحصیل علم به رشد توانمدیهای اجتماعی و مدیریت ارتباطات نیز مسلط شوند

دکتر نخعی گفت: امواج ناامید کننده را از خود دور کنید.

 

 

 

 


١٣:٠٢ - چهارشنبه ١٠ آبان ١٤٠٢    /    عدد : ٤٢٨٤    /    تعداد نمایش : ١١٦٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج