چاپ        ارسال به دوست

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته؛

۱۳ آبان، روز انزجار از سیاست‌های استکبار و حمایت از قدس شریف است

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در پیامی به مناسبت 13 آبان با گرامیداشت روز ملی مبارزه بااستکبار جهانی تصریح کرد: 13آبان نقش و جایگاه دانشجویان را نمایان ساخت و چراغ راهی برای دانشجویان امروزی است تا با بصیرت و دانش‌اندوزی، نقشه‌های دشمن را برملا ساخته و چون دژی مستحکم در مقابل مستکبران جهان ایستاده و بر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران پافشاری کنند

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن پیام دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه نحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به شرح زیر است:

همزمانی سه رویداد مهم تاریخ معاصر شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت دانش آموزان به دست عمال رژیم سفاک در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 به دست دانشجویان پیرو خط امام، از این روز یک روز خاص برای ملت ایران ساخته است.


13 آبان روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است که امسال با جنایات رژیم صهیونیستی اهمیتی صدچندان یافته است.

سیزدهم آبان، روزی است که بر تارک آن حوادث بزرگ و سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است، روزی که در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است.


این رویداد تاریخی در واقع یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حذف مظاهر و نمادهای استکبار از جغرافیا و صحنه اداره ایران نقش اساسی ایفا کرد و شاید تاریخ معاصر ما روزی با این درجه از اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشد.
این واقعه تاریخی از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است. ۱۳ آبان زاد روز انقلابی بزرگتر از انقلاب اول است که حضرت روح الله آن‌را انقلاب دوم نامیده است.


۱۳ آبان، روز انزجار از سیاست‌های استکبار و حمایت از قدس شریف است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، همگان و بویژه دانشگاهیان فرهیخته را به حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت می نمایم تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز نمایند.


امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم

 


٢١:٣٤ - پنج شنبه ١١ آبان ١٤٠٢    /    عدد : ٤٢٨٥    /    تعداد نمایش : ١٥٩١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج