چاپ        ارسال به دوست

تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزارشد

 

تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با موضوع "چرا مرگ بر آمریکا" برگزار شد.

 


به گزارش معاونت دانشجویی فرهنگی  تریبون آزاد دانشجویی به همت بسیج دانجویی و معاونت دانشجویی و فرهنگی بعدازظهر دوشنبه 29 آبان ماه در محوطه  دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با موضوع "چرا مرگ بر آمریکا" برگزار شد.

در این مراسم دانشجویان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در این خصوص پرداختند و همچنین در سخنان خود، جنایت‌ها و ظلم و ستم دولت آمریکا در سطح کشور‌های جهان و نیز حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه را محکوم نمودند.

دکتر روح اله فدائی نژاد معاون دانشجویی و فرهنگی گفت: به طور کلی غرب و خصوصا آمریکا روحیه خود برتر بینی و استکباری دارد و مهمتر آنکه منافع خود را نیز بر همین اساس تعریف و دنبال می‌کنند و این مهمترین تضاد ما با نظام سلطه با محوریت آمریکا و غرب است.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان تصریح کرد: اگر به وقایع اخیر در غزه نیز توجه کنیم می‌بینیم برای حفظ رژیم اشغال گر صهیونیستی که در واقع حافظ منافعشان در منطقه غرب آسیا است از هر حربه‌ای استفاده کرده و هیچ حدی برای آن، از بمباران بیمارستان و کشتار کودکان و زنان گرفته تا به کار گیری سلاح‌های ممنوعه و بمب‌های فسفری قائل نیستند.

وی با مهم خواندن مطالعات تاریخی عنوان کرد: اگر کمی فکر کنیم دلایل زیادی برای گفتن مرگ بر آمریکا، خواهیم داشت.

دکتر ابوالفضل صفائی رئیس بسیج اساتید دانشگاه نیز بر روحیه استکباری آمریکا اشاره و بر مبنای مفاهیم اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را شعاری ضروری  در نفی استکبارخواند.

در این تریبون دانشجویی همچنین  حمید مهرابی و روح الله توسنگ از یاوران علمی نظرات خود را در محکومیت آمریکا بیان کردند.

 




١٠:٢٣ - سه شنبه ٣٠ آبان ١٤٠٢    /    عدد : ٤٣٥٨    /    تعداد نمایش : ٩٨٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج