چاپ        ارسال به دوست

پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان افتتاح شد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم که در مرکز همایش های دانشگاه تحصیلات تکمیلی برگزار شد مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان در سخنانی تصریح کرد: در دانشگاه ها باید به پرورش همه ابعاد در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی توجه شود.

سرهنگ عابدین عسکرپور گفت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی جمع نخبگان را در خود دارد و می طلبد آنچه مورد نظر مقام معظم رهبری است در تربیت افراد متخصص و متعهد در این دانشگاه تحقق یابد.
وی افزود: برنامه های پایگاه بسیج باید به تقویت معنویت و تقوا وارتقای روحیه کارکنان و دانشجویان منجرشود ضمن آنکه در فعالیت های فرهنگی، انسجام بیشتری ایجاد گردد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز در سخنانی به راه اندازی بسیج اساتید، تشییع و دفن شهید گمنام دفاع مقدس و تاسیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اشاره کرد و گشایش پایگاه بسیج یاوران علمی دانشگاه را از دغدغه هایی برشمرد که از زمان حضور در دانشگاه از حدود یک دهه قبل دنبال می کرده است.
دکتر روح اله فدائی نژاد گفت: " فعالیت های دفاتر و نهادهای مختلف به کارکردهای دانشگاه کمک می کند و از رئیس دانشگاه برای حمایت در این زمینه سپاسگزارم".

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه روحیه بسیجی را در تسهیل امور و انجام فعالیت های مختلف در دانشگاه موثر دانست و تصریح کرد: همه باید در ارتباط با نسل جوان و دانشجو امید آفرینی را درنظر داشته باشیم.


دکتر فدائی گفت: گاهی برخی از دانشجویان در اندیشه مهاجرت از کشور هستند در حالیکه معتقدم با همین امکانات داخلی می توانیم بسیاری از فعالیت های علمی و پژوهشی را انجام دهیم. جوانان باید در کشور بمانند و برای کشور کارکنند.

در ادامه حکم مسئولیت محمد زنگی آبادی مدیر دانشجویی دانشگاه به عنوان مسئول پایگاه بسیج یاوران علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از سوی سرهنگ عابدین عسکر پور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان اعطا شد.

محمد زنگی آباید در سخانانی کوتاه با تقدیر از حسن اعتماد مسئولان تاکید کرد: در راستای تحقق منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) تلاش می کند.
فرماندهان، مسئولان و کارکنان دانشگاه در ادامه با زیارت مزار مطهر شهید گمنام با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق بستند.

 


١٣:٠٧ - سه شنبه ١٤ آذر ١٤٠٢    /    عدد : ٤٤٠٧    /    تعداد نمایش : ٧١٢


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج