چاپ        ارسال به دوست

عیادت معاونان و مدیران دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از خانواده آقای رمضان معصومی از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 

معاونان فرهنگی، دانشجویی؛اداری، مالی؛ آموزشی، پژوهشی و مدیران حوزه ریاست و حراست دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با حضور در منزل آقای رمضان معصومی یاور علمی شاغل در معاونت اداری و مالی از همسر و فرزند ایشان از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان عیادت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این دیدار عیادت کنندگان، دکتر روح الله فدائی نژاد، امین باقی زاده، دکتر علی  نگارستانی، دکتر مینا جمشیدی و دکتر محمد رضا رضائی نژاد  با ابلاغ پیام دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه با تحسین روحیه ایثارگری مجروحان، ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان از روند اقدامات درمانی مطلع شدند.

خانم ها مرضیه خالقی همسر و زهرا معصومی کلاس نهم مدرسه هجرت ماهان عصر 13 دی ماه در حالی که به همراه پدر و اعضای خانواده به سمت گلزار شهدای کرمان در حرکت بودند با جنایت تروریستی از ناحیه دست زخمی شدند.

به گفته آقای معصومی بلافاصله پس از وقوع این حادثه تروریستی، همسر و فرزند مجروح ایشان توسط آقای مالک نیکویی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشته به بیمارستان فاطمه الزهرا "س"  منتقل می شوند.

پس از اقدامات اولیه به دلیل اصابت چندین ترکش به دست ها مورد عمل جراحی قرار گرفتند. وی گفت روند درمان ادامه دارد و قرار است در روزهای آینده عمل جراحی دیگری نیز انجام شود.

شایان ذکر است مسئولان دانشگاه تمثال شهید سلیمانی را به خانواده آقای رمضان معصومی یاور علمی دانشگاه اهدا و بر تداوم راه شهید سلیمانی تاکید کردند.

به گزارش منابع رسمی تروریست های کوردل عصر ۱۳ دیماه جاری همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انتحاری انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم انجام شد، انفجارهایی که به گفته مسئولان حاوی ساچمه های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان و مجروحان شده است.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفته است.

 

 


٠٩:١٤ - دوشنبه ١٨ دی ١٤٠٢    /    عدد : ٤٥٢٤    /    تعداد نمایش : ١٠٢٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج