چاپ        ارسال به دوست

امروز تقویت بنیان‌های علمی و فناوری به همراه بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی مهمترین عامل موفقیت و پیروزی در برابر استکبار جهانی است.

 

دکتر محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در پیامی به مناسبت فرار سیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد:

امروز تقویت بنیان‌های علمی و فناوری به همراه بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی مهمترین عامل موفقیت و پیروزی در برابر استکبار جهانی است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته طی پیامی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه  فجر بر تقویت بنیان‌های علمی و فناوری به همراه بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی به عنوان مهمترین عامل موفقیت و پیروزی در برابر استکبار جهانی تاکید کرد

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه در این پیام عنوان کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و شاهد توسعه کشور در ابعاد متنوع علمی، فناوری، صنعتی، دفاعی و ... می باشیم که ثمره مجاهدتها و پایمردی های مردان و زنانی است که برای رسیدن به آرمان های خود، دلیرانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین ایران اسلامی، با هدایتهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بیرون راندند.

وی در ادامه اظهار داشت: جامعه دانشگاهی از همان روزهای آغازین مبارزه، حضور و مشارکت اثرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی داشته‌اند و همواره شاهد ایثار و فداکاری زیادی از سوی آنها بوده‌ایم که جا دارد؛ یاد و خاطره آنها را گرامی داشته و به ارواح پاک آنها سلام و درود می فرستیم.

رئیس دانشگاه همچنین خاطر نشان کرد: تقویت بنیان‌های علمی و فناوری و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی مهمترین عامل پیروزی در برابر استکبار جهانی و ابر قدرت هایی است که همواره از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به پیکره این انفلاب استفاده کردند؛ می باشد.

بر پایه این گزارش، دکتر محبی در انتهای پیام  با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و همه شهیدان راه علم و دانش، از جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته خواست تا با مشارکت مؤثر در برنامه های آیینی این دهه به ویژه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، پاسداشت اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار دهند و جلوه ای از عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

 

 


١٦:٣٧ - چهارشنبه ١١ بهمن ١٤٠٢    /    عدد : ٤٥٨١    /    تعداد نمایش : ٩١٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج