چاپ        ارسال به دوست

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ...

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان عزیز، برای همگان دستیابی به مدارج علمی و اخلاقی توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خدواند متعال خواهانیم.خواهشمند است اطلاعیه حاضر را به طور کامل مطالعه نموده و سپس اقدام به انجام ثبت نام نمائید.

فرایند ثبت نام و پذیرش دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه به صورت الکترونیکی (غیرحضوری)  و ارسال اصل مدارک به صورت پستی است.

از آنجا که بازه زمانی ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) این دانشگاه در مورخ 1400/08/02 لغایت 1400/08/07می‌باشد، ضروری است پذیرفته‌شدگان گرامی پس از مطالعه کامل این اطلاعیه ودانلود فرم های مورد نیاز از سایت دانشگاه و تکمیل و تایید آن ها ، فرم های لازم را در مرحله بارگذاری مدارک بر اساس دستور العمل ثبت نام از طریق سامانه جامع آموزش (گلستان) به آدرس http://golestan.kgut.ac.ir ارسال نموده و اصل فرم ها و مدارک را نیز از طریق پست به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.

 الف) مدارک لازم جهت بارگذاری:

      مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان گرامی اسکن نمایند تا در مراحل ثبت نام الکترونیکی بارگذاری شود. (اندازه هر فایل 250 کیلوبایت و با فرمت jpg، وکیفیت بسیار خوب) و اصل آنها را از طریق پست به آدرس دانشگاه ارسال نمایند:

1.      روی کارت ملی

2.      پشت کارت ملی

3.      صفحه اول شناسنامه

4.      صفحه دوم و سوم شناسنامه

5.      صفحه توضیحات شناسنامه

6.      کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نظام وظیفه برای پذیرفته شدگان فاقد معافیت تحصیلی

7.      عکس 4×3

8.      اصل مدرک کارشناسی (پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمی باشند باید فرم شماره 2 (فرم مدرک کارشناسی و معدل) را پس از تکمیل و تایید توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) اسکن نموده و بارگذاری نمایند.

  لازم به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا 1400/09/01 فرصت دارند تا نسبت به ارسال اصل مدرک کارشناسی (اصل گواهی موقت و یا اصل دانشنامه همراه با ریز نمرات ) خود اقدام نمایند در غیر اینصورت از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد.

9.      اصل گواهی معدل کاردانی یا مدرک کاردانی مخصوص دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل گردیده اند.

ب) فرم های لازم جهت تکمیل و بارگذاری:

      پذیرفته شدگان باید فرم های مربوطه را از سایت دانشگاه دانلود و چاپ نموده و پس از تکمیل، اسکن مناسب از آنها با حداکثر حجم 250 کیلوبایت و فرمت jpg، تهیه نموده و در مراحل ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی)  بارگذاری نمایند و اصل فرم های تکمیل شده  را به همراه سایر مدارک به آدرس دانشگاه از طریق پست ارسال نمایند.

1.      فرم شماره1-فرم تایید فارغ التحصیلان رتبه اول دانشگا ها و موسسات آموزش عالی باید این فرم را پس ازتایید دانشگاه محل تحصیل قبلی بارگذاری و ارائه نمایند.

2.      فرم شماره 2- فرم مدرک کارشناسی و معدل مخصوص پذیرفته شدگانی که به هر دلیلی قادر به تحویل دانشنامه و ریزنمرات یا گواهی موقت فراغت از تحصیل خود در مقطع کارشناسی نمی باشند باید این فرم را پس از تایید توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس)  بارگذاری و ارائه نمایند

3.      فرم شماره 3- مربوط به آن دسته از پذیرفته شدگان که کلیه واحدهای درسی آنان تا 1400/07/30 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان به هر علت به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ 1400/09/30 باشد.

4.      فرم شماره 4-  فرم تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه

5.      فرم شماره 5- فرم میانگین معدل مخصوص پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتايج اوليه و تكميل فرم انتخاب رشته (مورخ 1400/06/10 لغايت 1400/06/13) دانشجوي سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 1400/07/30 فارغ‌التحصيل مي‌شوند. فرم را که قبلا برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد تکمیل نموده اند لازم است تا اصل فرم حاضر را بارگذاری نموده و همراه سایر مدارک ارسال شود.

6.      فرم‌شماره6- فرم پایش سلامت، کلیه دانشجویان  به آدرس http://portal.saorg.ir/mentalhealth و http://portal.saorg.ir/physicalhealth وارد شده فرم های مربوطه تکمیل و در پایان از صفحه دارای کد رهگیری عکس گرفته و در قسمت مربوطه بارگذاری نموده و همراه سایر مدارک ارسال شود.

7.      فرم شماره7-  فرم آگاهی دانشجویان از قوانین انضباطی، کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و ارسال به همراه سایر مدارک  می باشند.

8.      فرم شماره8 - فرم تعهد عدم تحصیل همزمان، کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و ارسال به همراه سایر مدارک  می باشند.

 

ج) مدارک جهت ارسال از طریق پست:

پذیرفته شدگان گرامی بعد از پایان ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی) بایستی مدارک زیر را از طریق پست حداکثر تا تاریخ 1400/09/01 به آدرس دانشگاه ارسال نمایند. لازم است بر روی پاکت، متن زیر درج شود:

مدارک مربوط به ثبت نام دانشجوی ورودی جدید آقا/خانم ...................... رشته ......................... به شماره دانشجویی .................... .

ردیف

مدارک

توضیحات

1

اصل و یک برگ کپی مدرک کارشناسی

مورد تاييد وزارت‌ علوم‌، تحقيقات‌ و فناوري‌ يا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشكي‌ و يا شوراي ‌عالي‌ انقلاب‌ فرهنگي‌ كه‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ كارشناسي‌ (ليسانس‌) قيد شده‌ باشد‌.

2

اصل و یک برگ کپی از مدرک کاردانی

(در آن معدل کاردانی قید شده باشد) و ياگواهي معدل مقطع کارداني (براي دانشجويان داراي مدرک کارشناسي ناپيوسته)

3

شش قطعه عکس 4×3

تمام رخ 4×3 مربوط به سال جاری

4

کپی تمام صفحات شناسنامه

5

کپی کارت ملی پشت و رو

6

مدرک وضعیت  نظام وظیفه

با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومي»‌ مندرج‌ در صفحه 19 دفترچه‌ راهنماي‌ شماره‌ يك‌ آزمون‌ ورودي‌ دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌سال 1400 مشخص‌ كند (براي‌ برادران‌).

  • دانشجویان دارای کارت پایان خدمت و معافیت، لازم است کارت خود را برابر با اصل نموده و به همراه سایر مدارک به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.
  • دانشجویان مشمول با توجه به اینترنتی شدن درخواست های معافیت تحصیلی، دانشجویان برای دریافت معافیت تحصیلی نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه و دفاتر پلیس +10ندارند.بر طبق بند (د) اطلاعیه اقدام نمایند.

7

حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت‌ رسمی ‌ و بدون‌ قيد و شرط سازمان‌ متبوع‌

8

اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش

9

فرم شماره1 (فرم تایید فارغ التحصیلان رتبه اول)

10

فرم شماره2 (فرم مدرک کارشناسی و معدل)

پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي یا گواهی موقت (ليسانس‌) نمي‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل ‌اخذ كارشناسي‌ (ليسانس‌) با محتوي فرم شماره 2 را ارائه‌ نمايند

11

فرم شماره 3 (فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر)

مربوط به آن دسته از پذیرفته شدگان که کلیه واحدهای درسی آنان تا 1400/07/30 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400  واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان به هر علت به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ 1400/09/30 باشد.

12

فرم شماره 4 (فرم تقاضانامه برای بهره مندی آموزش رایگان)

مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه

13

فرم شماره 5 (فرم میانگین معدل)

پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتايج اوليه و تكميل فرم انتخاب رشته (مورخ 1400/06/10 لغايت 1400/06/13) دانشجوي سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 1400/07/30فارغ‌التحصيل مي‌شوند

فرم شماره 2 (مدرک کارشناسي و معدل) نيز به همراه فرم مذکوربراي اين دسته از پذيرفته شدگان به عنوان مدرک مکمل ضروري است

14

فرم شماره 6 (فرم پایش سلامت)

کلیه دانشجویان  از طریق اکسپلورر وارد سایت سامانه سجاد شده، ثبت نام نموده و دو فرم کارنامه سلامت روان و کارنامه سلامت جسم را پر نمایید. بعد از تایید نهایی عکس از صفحه کد پیگیری هر کارنامه را بارگذاری و همراه سایر مدارک ارسال میکنید.

http://portal.saorg.ir/mentalhealth

http://portal.saorg.ir/physicalhealth

15

فرم شماره7- ( فرم آگاهی دانشجویان از قوانین انضباطی) کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و ارسال به همراه سایر مدارک  می باشند

16

فرم شماره8  (فرم تعهد عدم تحصیل همزمان)  کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و ارسال به همراه سایر مدارک  می باشند.

17

پرینت فرم مشخصات دانشجو

در صورتی که دانشجو کلیه مراحل را انجام داده با انتخاب این مرحله قادر خواهد بود کلیه اطلاعات وارد شده را چاپ نمایدو لازم است به همراه سایر مدارک ارسال نماید.

18

پرینت گواهی غیر حضوری دانشجو

نشان می دهد که دانشجو پذیرش غیرحضوری را  انجام داده است و پرینت آن را به همراه سایر مدارک ارسال نمایید.

 

د) نحوه اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان پسر مشمول:

با توجه به اینترنتی شدن درخواست های معافیت تحصیلی، دانشجویان برای دریافت معافیت تحصیلی نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه و دفاتر پلیس +10 ندارند.

مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی:

1-     مراجعه به  سامانه  services.epolice.ir

2-     ورود به سامانه با نام کاربری(کدملی) و کد سخا ( در صورت فراموشی کد سخا نسبت به بازیابی آن اقدام و یا در صورت عدم بازیابی کد سخا را از دفاتر  پلیس+10 دریافت کنید)

3-     ثبت و تایید اطلاعات فردی و تحصیلی در سامانه و تایید درخواست

4-     مراجعه مجدد به سامانه بعد از دریافت پیامک تایید و پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کد پیگیری

5-     در صورت عدم تایید درخواست توسط نظام وظیفه، دانشجو موظف است دوباره به سایت مراجعه و دلیل عدم تایید معافیت تحصیلی خود را پیگیری و در صورت لزوم نسبت علت تاخیر در ثبت معافیت تحصیلی یا موارد دیگر توضیح ثبت نماید.

6-     بعد از تایید نهایی، معافیت تحصیلی به صورت خودکار به دانشگاه محل تحصیل دانشجو ارجاع داده خواهد شد و کارشناس دانشگاه آن را تایید و چاپ می کند.

لینک راهنمای ثبت نام در سامانه epolice

https://services.epolice.ir/prtl/download/help.pdf

 نکات قابل توجه:

v    وضعیت کلیه مدارک پس از بارگذاری و ارسال توسط دانشجو، در حالت اولیه عدم بررسی قرار خواهد داشت و پس ازبررسی توسط کارشناسان به حالت نهایی تایید و یا عدم تایید با ذکر دلیل تغییر خواهد یافت.

1- بعد از بررسی مدارک بارگذاری شده در صورت کامل بودن مدارک، پیامک پذیرش نهایی به شماره همراه ثبت شده دانشجو در سامانه گلستان  ارسال خواهد شد

2- در صورت هرگونه ایراد در مدارک، از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد و لازم است پس از رفع ایراد منتظر پیامک پذیرش نهایی باشید.

v    ارسال اصل  مدارک (بند ج) بایستی به صورت پستی حداکثر تا تاریخ 1400/09/01  باشد.

v    توصیه می شود از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری و سوالات خود را از طریق تماس با کارشناسان آموزش مطرح نمایید.

برای دانشجویان ورودی جدید، انتخاب واحد به صورت گروهی صورت گرفته است . در صورت نیاز به حذف یا اضافه ی دروس پس از مشورت با مدیر گروه مربوطه، درخواست خود را بر طبق بند (14)  دستور العمل ثبت نام ارسال نمایید.

v    شروع کلاس ها به صورت آنلاین از طریق سامانه LMS با آدرس http://lms.kgut.ac.ir   از تاریخ  1400/08/08  می‌باشد.راهنما سامانه آموزش الکترونیکی (LMS)

لازم به ذکر است برای ورود به سامانه LMS نام کاربری: شماره دانشجویی  و رمز عبور:کد ملی می باشد.

برای اطلاع  و دریافت برنامه کلاسی، به سامانه جامع آموزش (گلستان) گزارش 77 مراجعه شود.

v    آدرس دانشگاه:

کرمان، انتهای اتوبان هفت باغ علوی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

کدپستی:7631885356

صندوق پستی: 117-76315

v    آدرس سایت دانشگاه: www.kgut.ac.ir

 برای آنکه دانشجو پذیرش قطعی شده و دانشجوی رسمی دانشگاه باشد تنها با ارسال اصل مدارک (بالاخص اصل مدرک یا گواهی موقت کارشناسی) دانشجوی دانشگاه محسوب می شود.

دانشجویانی که اصل مدرک یا گواهی موقت مقطع کارشناسی خود را ارسال ننمایند از شرکت آن ها در امتحانات جلوگیری به عمل خواهد آمد و دانشجوی دانشگاه محسوب نمی شوند

در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص گردد دانشجو حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد قبولی وی باطل و مطابق مقرارات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

 در صورت هر گونه سوال می توانید با واحد مربوطه تماس حاصل فرمایید.

ردیف

نام

نام خانوادگی

کارشناس

شماره تماس

پیش شماره 034

1

مرتضی

عربپور

کارشناس آموزش

31623194

10

حجت

کارآموزیان

کارشناس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر

31623259

11

میثم

عبدالله زاده

کارشناس دانشکده

 مهندسی عمران و نقشه برداری

 شیمی و مهندسی شیمی

31623258

12

سید مصطفی

مهدوی

کارشناس دانشکده

 مهندسی علوم و فناوری های نوین

 مهندسی مکانیک ومواد

31623259

13

حکیمه

مهنی

کارشناس پژوهشکده انرژی

31623329

14

مهران

پورجوپاری

کارشناس پژوهشکده علوم محیطی

31623284

4

اکرم

انجم شعاع

 کارشناس شهریه

31623266

09301266826

5

اسماء

جهان پیما

کارشناس آموزش

31623263

9

محمد

شیرازی

بایگانی آموزش

31623451

3

محمد

زنگی آبادی

 کارشناس نظام وظیفه

31623372

6

محدثه

کارآموزیان

 کارشناس آموزش

31623176

 


١١:٣٣ - شنبه ١ آبان ١٤٠٠    /    عدد : ٢٨١٦    /    تعداد نمایش : ٨٠٧٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج